Warning: include_once(): Unable to allocate memory for pool. in /var/www/vhosts/vlehan.nl/httpdocs/vlehan/library/sitedesq/www/website.inc.php on line 18

Warning: include(): Unable to allocate memory for pool. in /var/www/vhosts/vlehan.nl/httpdocs/vlehan/library/sitedesq/www/website.inc.php on line 19

Warning: include(): Unable to allocate memory for pool. in /var/www/vhosts/vlehan.nl/httpdocs/vlehan/library/sitedesq/www/website.inc.php on line 20

Warning: include(): Unable to allocate memory for pool. in /var/www/vhosts/vlehan.nl/httpdocs/vlehan/library/sitedesq/www/website.inc.php on line 21

Warning: include_once(): Unable to allocate memory for pool. in /var/www/vhosts/vlehan.nl/httpdocs/vlehan/library/sitedesq/www/website.inc.php on line 23

Warning: include(): Unable to allocate memory for pool. in /var/www/vhosts/vlehan.nl/httpdocs/vlehan/library/sitedesq/www/website.inc.php on line 27

Warning: include_once(): Unable to allocate memory for pool. in /var/www/vhosts/vlehan.nl/httpdocs/vlehan/library/sitedesq/www/website.inc.php on line 29

Warning: include_once(): Unable to allocate memory for pool. in /var/www/vhosts/vlehan.nl/httpdocs/vlehan/library/sitedesq/www/website.inc.php on line 34

Warning: include_once(): Unable to allocate memory for pool. in /var/www/vhosts/vlehan.nl/httpdocs/vlehan/library/sitedesq/www/website.inc.php on line 35

Warning: include(): Unable to allocate memory for pool. in /var/www/vhosts/vlehan.nl/httpdocs/vlehan/library/sitedesq/www/website.inc.php on line 38

Warning: include(): Unable to allocate memory for pool. in /var/www/vhosts/vlehan.nl/httpdocs/vlehan/library/sitedesq/www/website.inc.php on line 39

Warning: include(): Unable to allocate memory for pool. in /var/www/vhosts/vlehan.nl/httpdocs/vlehan/library/sitedesq/www/website.inc.php on line 40

Warning: include(): Unable to allocate memory for pool. in /var/www/vhosts/vlehan.nl/httpdocs/vlehan/library/sitedesq/www/website.inc.php on line 41

Warning: include(): Unable to allocate memory for pool. in /var/www/vhosts/vlehan.nl/httpdocs/vlehan/library/sitedesq/www/website.inc.php on line 44

Warning: include(): Unable to allocate memory for pool. in /var/www/vhosts/vlehan.nl/httpdocs/vlehan/library/sitedesq/www/website.inc.php on line 46

Warning: include(): Unable to allocate memory for pool. in /var/www/vhosts/vlehan.nl/httpdocs/vlehan/library/sitedesq/www/website.inc.php on line 48

Warning: include(): Unable to allocate memory for pool. in /var/www/vhosts/vlehan.nl/httpdocs/vlehan/library/sitedesq/www/website.inc.php on line 49

Warning: include(): Unable to allocate memory for pool. in /var/www/vhosts/vlehan.nl/httpdocs/vlehan/www/tpl/website.tpl.var.inc.php on line 5

Warning: include(): Unable to allocate memory for pool. in /var/www/vhosts/vlehan.nl/httpdocs/vlehan/www/tpl/website.tpl.var.inc.php on line 7

Warning: include(): Unable to allocate memory for pool. in /var/www/vhosts/vlehan.nl/httpdocs/vlehan/www/tpl/website.tpl.var.inc.php on line 9

Warning: include(): Unable to allocate memory for pool. in /var/www/vhosts/vlehan.nl/httpdocs/vlehan/www/tpl/website.tpl.var.inc.php on line 10

Warning: include(): Unable to allocate memory for pool. in /var/www/vhosts/vlehan.nl/httpdocs/vlehan/www/tpl/website.tpl.var.inc.php on line 11

Warning: include(): Unable to allocate memory for pool. in /var/www/vhosts/vlehan.nl/httpdocs/vlehan/www/tpl/website.tpl.var.inc.php on line 12

Warning: require_once(): Unable to allocate memory for pool. in /var/www/vhosts/vlehan.nl/httpdocs/vlehan/library/sitedesq/www/inc/template.inc.php on line 91

VLEHAN Jaaroverzicht 2019

Oeps!

U heeft een erg oude browser die niet meer wordt ondersteund door Microsoft.

De hoogste tijd om te upgraden!

VLEHAN Jaaroverzicht 2019

VLEHAN is de objectieve en deskundige belangenbehartiger en vraagbaak voor leveranciers van elektrische huishoudelijke apparaten in Nederland. Zij fungeert daarbij als onafhankelijke en industrie-brede spreekbuis die leden en andere belanghebbenden actief informeert over ontwikkelingen in de branche. Volledig in lijn met deze doelstelling, publiceert VLEHAN al vele jaren een jaaroverzicht waarin zowel de cijfers als de trends in onze industrie worden geduid.

Vorig jaar was voor onze industrie wederom een uitstekend jaar met mooie groeicijfers, voor een belangrijk deel gedreven door innovaties gebaseerd op concrete consumenteninzichten. Hoewel we door de realiteit van de coronacrisis zijn ingehaald ten tijde van de publicatie van dit jaaroverzicht, rechtvaardigt het harde werken en de prachtige resultaten van 2019 wat mij betreft dat we daar in dit overzicht met enthousiasme verslag van doen. We zijn trots dat trendwatcher Steven van Belleghem heeft meegewerkt aan een interview in dit jaaroverzicht. Als toonaangevende denker binnen de transformerende wereld van klantrelaties en consumentenmarketing is hij een expert in het inspireren en stimuleren van bedrijven om zich - steeds en primair - op de klant te richten. Op 1 december 2020 (save the date!) spreekt Steven van Belleghem tijdens de uitgestelde VLEHAN-FIAR CE Summit, maar tot die tijd kunt u inspiratie halen uit zijn interview.

In het Bestuursverslag 2019 doen de zes bestuursleden van de VLEHAN verslag van de trends die, wat ons betreft, 2019 domineerden. De sterke internationalisering en de opkomst van global platformen zoals Amazon en Alibaba, artificial intelligence en de gevolgen voor klantrelaties, het Klimaatakkoord en de Werelddoelen van de Verenigde Naties; het waren invloeden die sterk bepalend waren voor het tempo van veranderingen in 2019.

Als VLEHAN-bestuur hopen wij van harte dat we ons jaaroverzicht volgend jaar onder een positiever gesternte kunnen uitbrengen.

Tot die tijd wensen wij iedereen veel wijsheid in deze uitdagende tijd.

Stefan Verhoeven

Voorzitter VLEHAN

Download het VLEHAN Jaaroverzicht 2019

Stefan Verhoeven